Başarı Hikayelerimiz

Vodafone IP PBX

8 Lokasyon, 1,500 kullanıcı

2006

Ziraat Bankası

Avaya  CC 6.0, 320 agent, Teleopti WFM, Outbound, Multimedia (e-mail, web-chat)

2006

Vodafone Help Desk Call Center

Avaya CC 6.0, 20 agent

2007

MedicalPark

8 Lokasyon, 2600 kullanıcı

2007

Halkbank

Avaya CC 6.0, 260 agent, Teleopti WFM, Outbound, Multimedia (e-mail, web-chat)

2007

BMC

2 Lokasyon, 700 kullanıcı

2008

TNT

6 Lokasyon , 100 Agentlı Call Center, 1200 kullanıcı

2009

Figensoft(Posta Güvercini)

Tegsoft CC ,10 Agent, Inbound – Outbound Uygulamaları

2010

ADB24

Tegsoft CC ,25 Agent, Inbound – Outbound Uygulamaları

2012

Sateen

Tegsoft CC ,11 Agent

2014

Orfin

Tegsoft CC ,13 Agent, Inbound – Outbound – SMS Uygulamaları , Müşteri Tanıma (Özel IVR)

2014

Oytek

Tegsoft CC ,8 Agent

2015

Edenred

Tegsoft CC ,15 Agent, Inbound – Outbound Uygulamaları

2015

ASC Hukuk Bürosu

Tegsoft CC ,45 Agent, Inbound – Outbound – SMS Uygulamaları , Müşteri Tanıma

2015

MEB Fatih Projesi

Bolu, Düzce, Sakarya, Bilecek ve İstanbul’da yaklaşık 750 okulun LAN altyapısı, baz istasyonları ve aktif cihazların montajı

2016

KIBTEK

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu etkileşimli Sesli Yanıt Sistemi Projesi

2016