Çözümlerimiz ve Hizmetlerimiz

Inbound Çağrı Merkezi

Tegsoft® Çağrı Merkezi Çözümü ile Hızlı ve Kolay Çağrı Merkezi Yönetimi sağlayın

Çağrı Merkezileri, müşteri talep ve şikayetlerini karşılamak amacıyla hizmet verecek birimler olarak kurgulanmış olmalarına rağmen, gelişen teknoloji ile birlikte değişen Dünyada artık firmaların kurumsal kimliklerini yansıttıkları bir kilit birim rolü oynamaktalar.

Teknolojideki ilerlemelerin de etkisiyle, Çağrı Merkezleri artık sadece telefon çağrıları üzerinden hizmet vermekle kalmayıp, e-posta, faks, SMS, web-chat gibi farklı kanallar aracılığı ile de müşteri diyaloğu kurulabilen merkezler haline gelmiştir. Bu değişim ile birlikte Çağrı Merkezleri sadece Call Center olarak değil, Müşteri İletişim Merkezi (Contact Center ya da Customer Contact Center) olarak da ifade edilmektedir.

 

Çağrı Merkezinin Sağladığı Avantajlar

  • Müşterinin tek bir merkezden hizmet alabilmesi
  • Personel üzerindeki gereksiz destek yükünün alınması
  • 7/24 müşteri taleplerinin alındığı bir merkezin olması
  • Müşteri talep, şikayet veya bilgilerinin kolay ve basit bir şekilde değerlendirilmesi ve şirketlerin vizyonları doğrultusunda analizlerin yapılabilmesi
  • Satış ve pazarlama faaliyetlerine büyük destek sağlaması
  • Müşteriyi tanıma, müşteri bilgilerinin güncellenmesi ile, müşteri sadakatinin artırılması
  • Yapılan analiz ve ortaya çıkan raporlar doğrultusunda daha etkin kaynak planlamasının yapılabilmesi
  • Hizmetin profesyonel bir ekip sayesinde verilmesinden dolayı müşterilerde artan memnuniyet duygusu
  • Toplanan verilerin tek bir kaynakta depolanması ve ilerleyen zamanlarda ürün ve hizmet gelişimine faydaları

 

Tegsoft® Çağrı Merkezi Çözümü – TegsoftCC

Firmaların müşterilerileri ile telefon, faks, e-posta, SMS, Web-Chat gibi farklı iletişim kanallarını kullanarak yürüttükleri diyaloğu kullanıcı dostu bir arayüz üzerinden ve tek bir ekrandan yönetebilme imkanı sunan Web tabanlı bir uygulamadır.

Gelişmiş bir IP Santral olan TegsoftPBX  üzerine inşa edilmiş Tegsoft® Çağrı Merkezi ÇözümüTegsoftCC, sağlamış olduğu esnek ve uyarlanabilir altyapısı sayesinde kolay ve hızlı bir geçiş süreci ile Çağrı Merkezi kapasitesinin artırılmasına imkan verir. Günlük çağrı kapasitesi ve anlık Müşteri Temsilcisi ekran kullanım sayıları ile kıyaslandığı zaman, muadil ürünlerden çok daha az yatırım gerektirdiği gibi çevreci mimarisi ile de bakım ve enerji maliyetlerinden tasarruf sağlar. TegsoftCC’nin, sektörde yer edinmiş IP santraller ile uyumluluğunu ve bilinen bir çok VOIP alt yapısı ile yüksek kapasitelerde sorunsuz çalışmasını  Tegsoft® tarafından geliştirilmiş olan Intelligent Call Routing (ICR)yazılımı sağlamaktadır.

TegsoftCC’de, altyapısındaki ICR ile tüm iletişim kanallarının tek noktadan yönetilmesi sayesinde Müşteri Temsilcisi aynı Web ekranından ard arda gelen çağrı, kampanya çağrısı, web-chat, e-posta, SMS iletişim isteklerini karşılayabilir ya da dış arama (preview dialing) gerçekleştirebilir. Aynı zamanda, Müşteri Temsilcisi ekranına entegre Webphone sayesinde fiziksel olarak bir telefon kullanımı ihtiyacını ortadan kaldırarak donanım maliyetlerinin azaltılmasına olanak tanır.

TegsoftCC, firmaların kendi bünyelerinde kurdukları altyapıda lokal olarak çalışabildiği gibi, fiziksel ortam, donanım ve altyapı yatırımı gerektirmeden aylık kiralama şeklinde de kullanım sağlanabilecek Bulut Hizmeti ile de sunulmaktadır.