Çözümlerimiz ve Hizmetlerimiz

Avaya IP Santraller

Avaya IP Santraller

Donanımdan yazılıma  farklı uygulamaları ile Avaya’nın kompact iletişim çözümleri olan Avaya IP Office ve BCM Business Communication Manager, küçük ve orta ölçekli şirketlerin kendilerine özgü iletişim ihtiyaçlarını etkin bir maliyetle karşılamak üzere tasarlanmış sistemlerdir. Bu sistemler telefon, birleşik mesajlaşma, yerden bağımsız mobilite sağlanması, çağrıların kontrol edilmesi ve yönlendirilmesi, IP Telephony  ihtiyaçlarında firmalara uygun maliyetli çözüm sunar.

    Avaya, ileride büyümesi olası küçük ve orta ölçekli işletemler için  Integral Enterprise sistemini önermektedir.  Söz konusu sistem, modüler değişebilen esnek yapısıyla, yüksek performansı yanında  aynı zamanda da uygun  maliyetli iletişim çözümü olarak karşımıza çıkmaktadır.

    Avaya Integral Enterprise sistemi, analog, ISDN trunk bağlantıları veya  VoIP bağlantılarını desteklediği gibi aynı zamanda her iki teknolojinin aynı anda kullanılmasına da izin veren hibrit bir  yapıya sahiptir.

    Alfacom, uzman kadrosuyla gereksinimlerinizi yerinde tespit ederek, Avaya’nın ses, data ve görüntülü iletişim sistemleriyle bu gereksinimlerinizi en uygun şekilde karşılayan bir teknolojik altyapı oluşturmanızda, ayrıca Alfacom güvencesiyle teknik destek, bakım ve yönetim  hizmetleri verme konusunda size her zaman yardımcı olacaktır.

Avaya IP Office

Avaya IP Office “Sürüm 5”  ile daha fazla  ölçeklenebilirlik, iş devamlılığı ve verimlilik yanısıra KOBİ’lere birleşik iletişim ve müşteri hizmetlerinde kolaylık sağlıyor.

Küçük ve orta ölçekli işletmelere iletişim alanında kolaylık sağlayan Avaya IP Office altı görev odaklı çözüm halinde sunuluyor; ‘müşteri hizmetleri temsilcisi’, ‘uzaktan çalışan’ ve ‘mobil-çalışan’  gibi görevlere göre uyarlanmış olan çözüm çalışanların  iletişim ihtiyaçlarına göre tasarlandı. Bu yaklaşımla küçük işletmeler artık önlerindeki birçok uygulama alternatifleri arasında seçim yapmak durumunda kalmayacak, doğru iletişim çözümünü seçme karmaşasından kurtulacaklar.

Birçok kurulum seçeneğini, daha yüksek kapasiteli tek bir donanım platformunda1 birleştiren Avaya, IP Office’i bu açıdan da yeniledi. Daha önceki sistemler 272 kişiye kadar desteklerken yeni sürüm de bu, 384 kişiye çıkararak, büyüme sürecindeki işletmeler için IP Office sisteminin ölçeklendirilebilirliğini ve kullanım kolaylığını artırdı. Buna ek olarak, konferans kapasitesi bir adet 64 katılımcılıdan iki adete yükseltildi.

Küçük ve orta ölçekli işletmeler sektöründe uzmanlaşan araştırma ve danışmanlık şirketi AMI Partners’ın kıdemli Başkan Yardımcısı, Deepinder Sahni, “Küçük ve orta ölçekli işletmeler anlaması ve kullanımı kolay olan çözümlere gereksinim duyuyorlar.“ diye konuştu. “IP Office Sürüm 5’in lansmanıyla birlikte, Avaya iletişim hizmetlerinin yapılandırılma, sunum ve iletim biçimini kolaylaştırdı. Bu yeni görev odaklı çözümler, iş ortaklarının müşterilerinin ihtiyaçlarını daha gelişmiş yollardan karşılamalarına olanak tanırken, genişletilmiş konferans gibi imkanların pekiştirilmiş olması da ürünü özellikle cazip kılan faktörler arasında yer alıyor.”

Avaya IP Office Dayanıklılık ve Uygulamalarıyla KOBİ’ler için Çıtayı Yükseltiyor

Avaya, birden fazla yerde faaliyet gösteren KOBİ’lere daha verimli ve güvenilir bir çalışma sürekliliği de sağlayabilmekte. Bir şirket ofisi Avaya IP Office Sürüm 5’in yardımıyla,  farklı noktalardaki sunucuları kullanarak IP iletişim ağını – telefonlar ve sesli mesaj sistemi dahil olmak üzere – güç kaynağı kesintilerinde bile ayakta tutabilecektir. Örneğin elektrikler kesildiğinde, sistem otomatik olarak başka bir IP Office noktasına tekrar kayıt olabilmekte, böylece iletişim ağının dayanıklılığı artırılarak, çalışma sürekliliği için boşta tutulan bir yedek sistem ihtiyacını ortadan kaldırılmakta, kurulum ve işçilik maliyeti azalmaktadır.

Avaya IP Office aynı zamanda birleşik iletişim ve müşteri hizmeti alanlarında verimliliği artıran uygulamalar da sunmaktadır. Hatta bir ‘thin client’ aracılığıyla artık Web’den de hizmete erişim mümkün. Web kullanımı hem kullanıcının temel iletişim araçlarına erişimini  hem de sistem yöneticilerinin cihazları devreye alıp yönetmesini kolaylaştırmaktadır.

Aralarında PC’ler için tasarlanan bir iletişim portali olan Avaya IP Office One-X Portal’in de bulunduğu internet tabanlı uygulamalar, çalışanlara gerçek zamanlı çağrı denetim, varlık ve çağrı kaydı özellikleri ile daha iyi iletişim imkanları sağlamaktadırlar.

Buna ek olarak, Avaya IP Office kurulumu, güncellenmesi ve kullanımı daha kolay olan – yine web üzerinden erişilen – bir çağrı merkezi raporlama uygulamasını da piyasaya sunuyor. Customer Call Reporter, müşteri hizmetlerinin gelişimini ve müşteri temsilcisinin verimliliğini takip ederken, yöneticilerin sorunlara anında müdahale edebilmesini sağlayan alarm sistemlerinden de yararlanıyor. Customer Call Reporter ile müşteri temsilcileri takımlarının performans ortalamalarına oranla nerede olduklarını görebilirken, yöneticileri de sisteme kayıtlı olan müşteri temsilcisi sayısını, gelen, beklemede olan ve hattan düşen çağrıları takip edebiliyorlar.

Avaya Communcation Manager

Şubelerle İletişim

Avaya, perakende zincirleri ve finansal hizmet kuruluşları gibi birden çok lokasyona sahip şirketlerin operasyonlarını düzenlemeye, maliyetlerini düşürmeye, çalışanların ve altyapının güçlenmesine yardımcı olur. Avaya, kritik kurumsal iletişim ve uygulamalara erişim yolları sağlar.

Avaya çözümleri, yüzlerce, hatta binlerce yer arasındaki iletişim sistemleri arabirimini destekler. Avaya, şubelerle geniş bir iletişim uygulama yelpazesiyle, hem şubeler hem de çağrı merkezleri için tam operasyonel iletişim sağlar. Buna ek olarak, Avaya B5800 Branch Gateway gibi bileşenleri tek bir platformda merkezi veya bölgesel olarak yerleştirerek destekler.

Avaya, şirketinizin iş ihtiyaçları ile başlayarak, iletişim mimarisi tasarlar ve dağıtılmasına yardımcı olur. Bu da, iş uygulamalarının IP telefon altyapısı ya da uygulamaları ile geliştirilmesinin yanı sıra, bütünleşmiş bir iletişim yapısını içerir. Ayrıca maliyetleri yönetilebilir tutmak için finansman seçenekleri sunuyoruz.


Özellikleri ve Faydaları

Maliyetleri azaltın

Avaya, destek maliyetlerini %40 yazılım bakım maliyetleri % 20 telefon ve uzun mesafe maliyetlerini %35, azaltmaya yardımcı olabilir.


Şubenizi merkeze bağlayarak işgücü avantajı sağlayın

Tümleşik iletişim çözümleri, çalışanlar uzmanlıklarını şubeler arasında paylaşabilir. Meslektaşlarınatavsiyelerde bulunabilir, ya da konumdan bağımsız olarak, doğrudan müşterilerine hizmet verebilir.


Müşteri hizmetlerinizi geliştirin

Gelişmiş çağrı yönetimi, daha az cevapsız aramalar ve daha hızlı yanıt süreleri anlamına gelir ve şubefaaliyetlerini raporlama, çalışanlar değişen müşteri ihtiyaçlarına hızlı yanıt vermesini sağlar.


Altyapınızı basitleştirin

Bakım maliyetlerini düşük tutmak, ölçeklenebilirliğini artırmak ve işinizi daha duyarlı hale getirmek için şubeler arasında altyapınızı hızlandırın ve standartlaştırın.


Dağıtım seçenekleri alın

Avaya Aura ® kullanarak, tam olarak dağıtılmış bir şube ağı, merkezi bir yaklaşım gidin. Avaya B5800 Branch Gateway birden fazla dağıtım seçeneğini destekler

AVAYA NES CS1000

Tümleşik  İletişim,  gerçek zamanlı olan veya olmayan  iş iletişimi uygulamalarının yakınlaşmasıdır. Bu uygulamalar arasında telefon, telekonferans, e-posta, sesli posta, anlık mesajlaşma, video, mobil cihazlar  ve  web tabanlı istemciler bulunmaktadır.

Tümleşik İletişim portföyünün merkezinde  karmaşık iletişim ağlarını birleştiren SIP tabanlı iletişim platformu olan Avaya Aura  bulunmaktadır. Kanıtlanmış avantajları arasında altyapı masraflarını azaltma, merkezileşmiş birlikte çalışma ve müşteri ilişkileri uygulamalarının kolayca kurulumu olan Avaya Aura, varolan Nortel ses ve birleşik iletişim müşterilerine de avantajlı güncelleme opsiyonları sağlamaktadır.

Avaya Aura’nın değerini, Avaya Agile Communications Environment (ACE) ile genişletmektedir. ACE, Service-Oriented Architecture (Hizmet Odaklı Mimari) ve Web Hizmetlerini kullanarak iletişim tabanlı uygulamaların daha hızlı geliştirilmesine imkan tanımaktadır.

Yedekli işlemci mimarisinde çalışan AVAYA NES CS1000 IP iletişim platformları, gelişmiş uygulamaları, farklı  IP telefon seçenekleriyle, tümleşik mesajlaşma (CallPilot Sistemi , sesli yanıt,sesli mesaj alma, faks ve masa üstü uygulama entegrasyonu özelliği) SIP trunk, video iletişimi için kullanılabilen SIP abone temelli multimedia özellikleri, Microsoft OCS entegrasyonu ile kurumların iletişim gereksinimleri için güvenilir bir yapı sunmaktadır.

Avaya Communication Manager (ACM) Linux temelli,  modüler yapısı sayesinde IP, dijital ve analog iletişim cihazlarının farklı lokasyonlarda çalışmasına imkan veren, çağrı kontrolü fonksiyonlarını ise merkezden yürütebilen, hibrit yapıda bir IP PBX platformudur. ACM, her ölçekte kullanıcının ihtiyacı olabilecek gelişmiş  iletişim altyapısı ve uygulamalarını kendi üzerinde bulunduran, H323/SIP//ISDN PRI gibi  bağlantılarla istenirse işletmenin diğer santrallarına bağlanarak  hem mevcut yatırımlarının korunması, hem de bunun yanında IP teknolojisine geçişte avantajlar sağlayan, yüksek performanslı bir iletişim sunucusudur.

Alfacom, Avaya firmasının farklı iletişim sistem ve uygulamaları için satış öncesi bilgi paylaşımı,  sonrasında uzman  teknik destek ve bakım ekibiyle iletişim ihtiyaçlarınız için size en uygun çözümleri sunmaktadır.

Avaya Hakkında

Avaya, şirketlerin pazar avantajı kazanmasını sağlayan Akıllı İletişim çözümleri sunmaktadır. FORTUNE500® listesinde yer alan şirketlerin %90’ından fazlası da dahil olmak üzere, bir milyondan fazla kurum IP Telefon, Birleşik İletişim, Çağrı Merkezi ve İletişim Destekli İş Süreçleri için Avaya çözümlerini tercih etmektedirler.  Avaya Global Hizmetler her büyüklükteki firmaya kapsamlı hizmet ve destek vermektedir.

Daha fazla bilgi için, lütfen Avaya web sitesini ziyaret ediniz :    www.avaya.com