TEGSOFT Çağrı Merkezi
Inbound Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Paketi ile gömülü Tegsoft CRM ile kontak iletişimini yönetmenizi sağladığı gibi 3. parti Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) yazılımınız için gelişmiş entegrasyon modellerini de içerir.
Bugün Çağrı Merkezleri, web tabanlı arama ve sohbet uygulamaları yanında SMS, Faks, E-posta ve Sosyal Medya kanallarının kullanılarak yönetildiği, satış performansını artıran çok kanallı iletişim noktası haline dönüşmüştür. Bu anlamda da Tegsoft, sosyal medya kanallarını da sistemine entegre ederek müşterilerinizin farklı kanallar üzerinden erişim sağlayarak iletişime geçmelerini sağlayacak platformunu hizmete sunmuştur.
Tegsoft Çağrı Merkezi Inbound Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Paketi ile aşağıdaki özellikleri sunuyor:
Tegsoft Outbound
Outbound Çağrı Merkezleri, firmaların mevcut müşterilerine ve seçtikleri hedef müşterilerine daha hızlı ve etkili bir şekilde ulaşmak için kullandıkları önemli bir pazarlama kanalı olarak düşünülebilir.
Otomatik Dış Arama yetenekli Çağrı Merkezleri, müşteri ilişkileri yönetimi, satış ve pazarlama işlemlerini destekleme, müşterilerini çeşitli konularda bilgilendirmek ve ihtiyaçlarını belirlemek amaçlı araştırma kampanyaları yapmak, otomatik anket uygulaması, zaman ve maliyet yönetimi konularında kullanılabilmektedir.
Firmalar, otomatik arama kampanyalarını;
Dış Arama Modülü
Otomatik arama kampanyaları, Müşteri Temsilcileri (Katılımcı) veya IVR (katılımsız) aracılığıyla gerçekleştirilebilir.
Kampanyanın yapısına bağlı olarak, Outbound Çağrı Merkezi’nin maksimum verimlilikle çalışması için üç farklı arama yöntemi kullanılabilir.
Preview Dialer: Bu yöntemde kontak bilgisi, yüklenen kampanya datasından otomatik olarak seçilerekMüşteri Temsilcisi ekranında görüntülenir. Dış Arama, Müşteri Temsilcisi tarafından istediği anda manuel olarak başlatılır.
Progressive Dialer: Kampanya verilerinde bulunan müşteri bilgileri, Müşteri Temsilcisi ekranında otomatik olarak açılır ve dış arama sistem tarafından otomatik olarak başlatılır.
Predictive Dialer: Dış aramaların erişim oranları, yeni çağrıları başlatmak için analiz edilir. İstatistiklere göre çağrı adedi belirlenerek Dış Arama otomatik olarak başlatılır ve Müşteri Temsilcileri’ne atanır, böylece müşteri temsilcisinin çağrı atanmasındaki gecikmelerin önüne geçilmiş olunur.
Tegsoft Blended
Blended Çağrı Merkezi, hem Müşteri Hizmetlerini sunabileceğiniz inbound çağrı merkezi hem de otomatik dış aramalarla Pazarlama ve anket faaliyetlerini sürdürmek anlamında kullanacağınız outbound servislerinin tek sistem altında birleştirilmesi ile ortaya çıkmış bir servistir.
Otomatik Arama Kampanyalarında Blended Çağrı Merkezi'nin Rolü
Otomatik arama kampanyaları, Müşteri Temsilcileri (Katılımcı) veya IVR (katılımsız) aracılığıyla gerçekleştirilebilir. Kampanyanın yapısına bağlı olarak, Blended Çağrı Merkezi’nin maksimum verimlilikle çalışması için üç farklı arama yöntemi kullanılabilir.
HER ŞEY BULUTTA
Tegsoft Cloud
Bulut İletişim Merkezi Modeli
Tegsoft Çağrı Merkezi özelliklerin tamamı yerinizde donanım yatırımı yapmaksızın Bulut-Cloud sistem üzerinden kullanılabilmektedir. Data bağlantılarının hızı ve güvenilirliğinin arttığı bu dönemlerde bulut-cloud sistem kullanımları gün geçtikçe yaygınlaşmaktadır. Bulut üzerinden kullanımda donanım yatırımı olmadan kullandığın kadar öde, yıllık taahhütlü, taahhütsüz ön ödemeli opsiyonlarla sisteminiz bir saat içinde kullanıma hazır hale gelebilmektedir.
Entegrasyonlar
Tegsoft WebChat ile artık Facebook Messenger & Whatsapp aramalarını cevaplayabilirsiniz.