Çözümlerimiz ve Hizmetlerimiz

Çağrı Merkezi

Tegsoft® Çağrı Merkezi Çözümü ile Hızlı ve Kolay Çağrı Merkezi Yönetimi sağlayın

Çağrı Merkezileri, müşteri talep ve şikayetlerini karşılamak amacıyla hizmet verecek birimler olarak kurgulanmış olmalarına rağmen, gelişen teknoloji ile birlikte değişen Dünyada artık firmaların kurumsal kimliklerini yansıttıkları bir kilit birim rolü oynamaktalar.

Teknolojideki ilerlemelerin de etkisiyle, Çağrı Merkezleri artık sadece telefon çağrıları üzerinden hizmet vermekle kalmayıp, e-posta, faks, SMS, web-chat gibi farklı kanallar aracılığı ile de müşteri diyaloğu kurulabilen merkezler haline gelmiştir. Bu değişim ile birlikte Çağrı Merkezleri sadece Call Center olarak değil, Müşteri İletişim Merkezi (Contact Center ya da Customer Contact Center) olarak da ifade edilmektedir.

 

Çağrı Merkezinin Sağladığı Avantajlar

  • Müşterinin tek bir merkezden hizmet alabilmesi
  • Personel üzerindeki gereksiz destek yükünün alınması
  • 7/24 müşteri taleplerinin alındığı bir merkezin olması
  • Müşteri talep, şikayet veya bilgilerinin kolay ve basit bir şekilde değerlendirilmesi ve şirketlerin vizyonları doğrultusunda analizlerin yapılabilmesi
  • Satış ve pazarlama faaliyetlerine büyük destek sağlaması
  • Müşteriyi tanıma, müşteri bilgilerinin güncellenmesi ile, müşteri sadakatinin artırılması
  • Yapılan analiz ve ortaya çıkan raporlar doğrultusunda daha etkin kaynak planlamasının yapılabilmesi
  • Hizmetin profesyonel bir ekip sayesinde verilmesinden dolayı müşterilerde artan memnuniyet duygusu
  • Toplanan verilerin tek bir kaynakta depolanması ve ilerleyen zamanlarda ürün ve hizmet gelişimine faydaları

 

Tegsoft® Çağrı Merkezi Çözümü – TegsoftCC

Firmaların müşterilerileri ile telefon, faks, e-posta, SMS, Web-Chat gibi farklı iletişim kanallarını kullanarak yürüttükleri diyaloğu kullanıcı dostu bir arayüz üzerinden ve tek bir ekrandan yönetebilme imkanı sunan Web tabanlı bir uygulamadır.

Gelişmiş bir IP Santral olan TegsoftPBX  üzerine inşa edilmiş Tegsoft® Çağrı Merkezi ÇözümüTegsoftCC, sağlamış olduğu esnek ve uyarlanabilir altyapısı sayesinde kolay ve hızlı bir geçiş süreci ile Çağrı Merkezi kapasitesinin artırılmasına imkan verir. Günlük çağrı kapasitesi ve anlık Müşteri Temsilcisi ekran kullanım sayıları ile kıyaslandığı zaman, muadil ürünlerden çok daha az yatırım gerektirdiği gibi çevreci mimarisi ile de bakım ve enerji maliyetlerinden tasarruf sağlar. TegsoftCC’nin, sektörde yer edinmiş IP santraller ile uyumluluğunu ve bilinen bir çok VOIP alt yapısı ile yüksek kapasitelerde sorunsuz çalışmasını  Tegsoft® tarafından geliştirilmiş olan Intelligent Call Routing (ICR)yazılımı sağlamaktadır.

TegsoftCC’de, altyapısındaki ICR ile tüm iletişim kanallarının tek noktadan yönetilmesi sayesinde Müşteri Temsilcisi aynı Web ekranından ard arda gelen çağrı, kampanya çağrısı, web-chat, e-posta, SMS iletişim isteklerini karşılayabilir ya da dış arama (preview dialing) gerçekleştirebilir. Aynı zamanda, Müşteri Temsilcisi ekranına entegre Webphone sayesinde fiziksel olarak bir telefon kullanımı ihtiyacını ortadan kaldırarak donanım maliyetlerinin azaltılmasına olanak tanır.

TegsoftCC, firmaların kendi bünyelerinde kurdukları altyapıda lokal olarak çalışabildiği gibi, fiziksel ortam, donanım ve altyapı yatırımı gerektirmeden aylık kiralama şeklinde de kullanım sağlanabilecek Bulut Hizmeti ile de sunulmaktadır.

 

TegsoftCC Kampanya Yönetimi

TegsoftCC Kampanya Yönetimi ile Müşteri diyaloğunuzu güçlendirin.

TegsoftCC’nin sunduğu Kampanya Yönetimi içerisinde yer alan Predictive Dış Arama Modülü ve IVR Dış Arama Modülü ile,

• Otomatik dış aramalar gerçekleştirerek hem MT’lerinize zaman kazandırır hem de görüşme maliyetlerinizi azaltabilirsiniz.

• Anket uygulamaları gerçekleştirerek müşteri geri bildirimlerini alabilirsiniz.

• Müşterilerinize yeni servisler ve hizmetleriniz hakkında bilgi verebilir, ilgilenen müşterilerinizin MT’leriniz ile direkt görüşmesini sağlayabilirsiniz.

• Kaçan çağrılarınızı bir kampanya olarak tanımlayabilir ve size ulaşmaya çalışan müşterilerinize otomatik dış arama ile geri dönüş sağlayarak müşteri memnuniyetinizi artırabilirsiniz.

 

Predictive Dış Arama Modülü

TegsoftCC, MT’lerinizin yaptığı tüm dış aramaları takip ederek müşteri bilgilerinde dış arama olarak raporlanmasını sağlar. Aynı zamanda zamandan tasarruf etmeniz için tasarlanmış Predictive Dış Arama Modülü ile aramaları otomatikleştirebilirsiniz.

Bu modül sayesinde, dış aramalar otomatik olarak başlatılır ve Müşteri telefonu açtığı anda MT’ler görüşmeye dahil edilir. Bu özellik, hem zaman hem de görüşme maliyetlerinizi minimuma indirgemenize yardımcı olmaktadır.

Predictive Dış Arama Modülü, Müşterilerinizi bir MT ile görüşmek üzere telefonda bekletmez, müzik dinletmez. Müşterileriniz telefon açıldığı anda MT’ler ile görüşmeye başlarlar. Aynı zamanda tahmine dayalı çalışan bu sistem müşteri temsilcinizin görüşmeyi sonlandıracağı zamanı tahmin eder ve diğer aramayı gerçekleştirir böylece otomatik olarak çağrı kapandığında yeni çağrı ile müşteri temsilcisinden maksimum verim alınır.

 

IVR Dış Arama Modülü

TegsoftCC Predictive Dış Arama Modülü MT odaklı arama yapabildiği gibi, MT olmadan belirtilecek senaryonun çalışmasını sağlayacak otomatik aramalar da başlatabilir.

Müşterileriniz aranarak bilgilendirme anonsları dinletilebilir, tuşlamalar ile farklı anons ve senaryolara geçişler sağlanabilir, puanlama yapması ve anket sorularına düzenli yanıtlar vermesi istenebilir.

TegsoftCC ile, belirteceğiniz zaman koşulları ve kapasitelere uygun bir şekilde otomatik aramalar başlatabilir; detaylı raporlar ile analizler gerçekleştirebilirsiniz.