Avaya OneCloud Abonelik Modeli
Geleceğe bir sonraki adım: Abonelik sistemi işiniz için avantajlı çözüm olabilir.
ZK Research tarafından yakın zamanda yapılan bir çalışmada, kuruluşlar dijital dönüşüm girişimlerinin en büyük itici güçlerini müşteri hizmetlerini (%63) artırmak, çalışan verimliliğini artırmak (%58) ve operasyonları kolaylaştırmak (%48) olarak listelediler. Birleşik iletişim (UC) ve çok kanallı iletişim sistemleri bu girişimlerin merkezinde yer almaktadır.
İletişim Sistemleri, müşterilerin kesintisiz, doğal ve sezgisel hizmet deneyimleri aldıkları sistemin çekirdeğini oluşturmaktadır. UC, çalışanların, nerede çalıştıklarına bakılmaksızın, hızlı bir şekilde mümkün olan en iyi kararları en kısa sürede alabilmelerini sağlar. Yine de Yapay Zeka (AI), otomasyon ve çok kanallı gibi bulut özellikli teknolojilerin yaygınlaşması, sürekli bir lisans modeli altında yüklü donanım lisans yatırımı yaparak faaliyet gösteren bazı işletmeleri yol ayrımına getirdi. Şirket içi iletişim altyapıları için bir abonelik modeline geçilme zamanı gelmedi mi?
Birçok kuruluş için, bir abonelik modeline geçmek, digital dönüşümlerini ve iş süreçlerini hızlandırmak için mantıklı adım olarak görülmektedir. Ancak bu mutlaka bu her firma için için en iyi uygun bir çözüm olarak değerlendirilmez.
Bulut Üzerinde Abonelik Neden Neden Mantıklı?
Birçok işletme teknolojik altyapısının yetersiz oluşu ya da güvenlik kısıtlamaları nedeniyle henüz iletişim merkezlerini tamamen buluta taşımaya hazır değil, ancak yine de yalnızca kullandıkları hizmetler için daha düşük maliyete katlanmanın ve gerektiğinde yeni teknolojilere geçişte uyum esnekliğine sahip olmayı istiyorlar, radikal bir dönüşümün gerçekleştirilmesi için bundan daha iyi bir neden yok. Günümüzün akıllı, dijital dünyasında “hepsi bir arada” her şeyin yerelden bağımsız çalıştığı bir bulut çözümü yoktur. Her şeyin bulut sistemine aktarıldığı bir dünya henüz tam anlamıyla gerçekleşmediği bu dönemde şirket içi hibrit bulut modeli birçok işletme için kritik bir husus haline gelmiştir. Aslında, ZK Research özel bulut veya hibrit bulut ve şirket içi yerel çözümler olacağını ön görüyor .
Bu anlamda Avaya Abonelik modeli, kuruluşun iş riskini azaltmasına, operasyonel çevikliğin artırmasına, bütçeleme ve satın alma süreçlerini kolaylaştırmasına ve yeni hizmetler ve kullanıcıları eklerken esneklik kazanmasına yardımcı olur. Avaya Abonelik Modeli, işletmelerin Capex'ten Opex'e geçmesini sağlar; birincisi daha yüksek yatırım ve risk, ikincisi ise daha kısa değer verme süresi ile daha düşük risktir.
Bütçeleme açısından Nemertes tarafından yapılan yeni araştırmalar, başarılı şirketlerin %69'unun 2021 ve sonraki yıllarda AI Yapay Zeka bütçelerini artırmayı planladığını ortaya çıkardı. Çok kanallı iletişim merkezlerinin kullanımının 2021 ve sonraki yıllarda %50’nin üzerine yükseleceği tahmin edilmektedir. Bazı işletmeler için Avaya abonelik modeli, bu tür teknolojilerle başa çıkmak için gereken operasyonel ve finansal esnekliği sağlayabilir.
Sonuç olarak, aşağıdakileri yapmak isterseniz şirket içi iletişim sistemleriniz için bir abonelik modeline geçmeyi göz önünde bulundurmalısınız:
Avaya Abonelik modeli, müşterilere Avaya'nın iletişim merkezinin ve birleşik iletişim çözümlerinin kullanımını artan ihtiyaçlarına göre ölçeklendirme esnekliği sağlar. Aylık veya yıllık abonelik ödemeleri ile sunulan bu kapsamlı yeni program, müşterilerin yazılım lisanslama ve sözleşme yenilemelerinin karmaşıklığından kurtulmalarını ve maliyetinden kaçınmalarını bunların yerine işlerini büyütmeye odaklanmalarını sağlar. Abonelik sisteminin müşterileri için sağladığı ek avantajlar arasında, azaltılmış iş riski, artan operasyonel çeviklik, kolaylaştırılmış bütçeleme ve satın alma süreçleri ve yeni uygulamalar ile yeni kullanıcı eklerken sağlanan esneklik sayılabilir. İletişim sistemlerine yatırım yapmadan önce sağlanan bu abonelik modeli hakkında detaylı bilgi almak için bizimle iletişime geçiniz.
Donanımdan yazılıma farklı uygulamaları ile Avaya’nın gelişmiş iletişim çözümü olan Avaya IP Office küçük, orta ve büyük ölçekli tüm şirketlerin kendilerine özgü iletişim ihtiyaçlarını etkin bir maliyetle karşılamak üzere tasarlanmış sistemdir. Bu sistemler telefon, birleşik mesajlaşma, yerden bağımsız mobilite sağlanması, çağrıların kontrol edilmesi ve yönlendirilmesi, tüm IP Telefon ihtiyaçlarında firmalara uygun maliyetli çözüm sunar.
Alfacom, uzman kadrosuyla gereksinimlerinizi yerinde tespit ederek, Avaya’nın ses, data ve görüntülü iletişim sistemleriyle bu gereksinimlerinizi en uygun şekilde karşılayan bir teknolojik altyapı oluşturmanızda, ayrıca Alfacom güvencesiyle teknik destek, bakım ve yönetim hizmetleri verme konusunda size her zaman yardımcı olacaktır.
Avaya IP Office donanım ve sunucu temelli yapısı ile 100 aboneden 3000 aboneye kadar kullanıcılar için ölçeklenebilirlik, iş devamlılığı ve verimlilik anlamında kolaylık sağlıyor.
Her ölçekli işletmelere iletişim alanında kolaylık sağlayan Avaya IP Office sistemi oldukça esnek ve ölçeklenebilirdir, çeşitli bütçeleri karşılayacak şekilde yapılandırılabilir; tekli veya çoklu ofisleri destekler ve analog, dijital veya IP ortamlarına kolayca kurulabilir .
İster ofis personeli yoğun bir ortam olsun, ister satış saha mobil personeli yoğun bir çalışma ortamı olsun, ister tek ofis, ister birden çok ofisiniz ve şubeniz olsun, ister kendi lokasyonunuzda kurulu sunucu üzerinde çalışan sistem isteyin, isterseniz Bulut-Cloud üzerinde çalışan bir sistem isteyin Avaya her işletmenin iletişim gereksinimlerini
karşılayacak şekilde akıllı iletişim platformlarını kullanımınıza sunmaktadır.
Avaya, kısa bir süre sonra Powered by Avaya IP Office çözümünün şasi tip satışlarını sona erdirerek bulut temelli birleşik iletişimlere (UC) odaklanmayı artırıyor.
Avaya, “gerçekten farklılaşmış dünya standartlarında” bir çözümü sağlayacak olan Avaya Bulut Ofisi'ne (Avaya Cloud Office) odaklanarak sunmuş olduğu tüm özelliklerinin her yerde kolayca büyük donanım yatırımı yapmadan erişilmesini kolaylaştırıyor.
Avaya Cloud-Bulut Sistem ile tüm hantal donanım yatırımlarından, bakım sözleşmelerinden, yazılım güncellemelerinden, uzun mesafe ücretlerinden, servis kesintilerinden kurtulabilirsiniz. Tüm iş iletişimleriniz bulutta taşınır, bulut sistemin de bir iletişim sistemine sahip olmak sanki merkezde ofiste uzmanlar tarafından yönetilen, arıza korumalı yedekli, yeni nesil yazılımları çalıştıran bir süper veri merkezine sahip olmak gibidir. Böylece bir felaket durumunda tüm çağrılarınızı hemen aktif olan başka bir ofise yönlendirebilirsiniz.
Bulut Sistem ile Maliyetleri Düşürün, Verimliliği Artırın, Müşteri Beklentilerini Aşın
Esnek Genişleme: Daha fazla lisans, ofis telefonu ve yazılım telefonu ekleyerek büyüdükçe telefon sisteminizi kolayca genişletin, isterseniz kalıcı lisans alarak isterseniz abonelik yöntemi ile istediğiniz kullanıcı sayısına kolayca ulaşın
Şebeke Oluşturma: Birden çok ofisi, ev ofisleri birbirine bağlayın ve uzak mesafe arama maliyetlerini azaltın
Hareketlilik: Mobil kullanıcıların, satış ve saha ekiplerinin sisteme bağlanarak her an erişilebilir olmasını ve herhangi bir yerden telefonla arama yapmasını çağrı almasını sağlayın.
Esneklik: Avaya birleşik iletişim ve müşteri hizmeti alanlarında verimliliği artıran uygulamalar sunmaktadır. Çalışanların hiçbir zaman gelen aramayı kaçırmamasını ve müşteriler ofis dışında olsa bile müşterilerin doğru kişiye ulaşmasını sağlar
Avaya sistemlerinin esnekliği sayesinde işletmeler büyüdükçe oluşan ihtiyaçlarını karşılamak üzere uygun maliyetli çözümler sunar.
Santral sistem çözüm önerilerimiz için lütfen bizimle iletişime geçin.